ԵՎՐՈՊԱՑԻՆԵՐԻ 22%-Ը ԻՆՏԵՐՆԵՏ ՉԻ ՄՏԵԼ

  Ինտերնետ մտնելու հնարավորությունը ժամանակակից մարդու անկապտելի իրավունքն է:Եվ դա զարմանալի չէ,քանի որ ինտերնետը ամբողջովին փոխել է մարդկանց վերաբերմունքը միմյանց նկատմամբ,բիզնեսի վարման միջոցները և նկատելի կերպով կյանքի

 առօրյան:Այսպիսով տարօրինակ է թվում այն փասը ,որ եվրոպական զարգացած երկրներում շատ մարդիկ երբեք չեն մտել ինտերնետ:Օրինակ Իտալիան:<<Երրորդ աշխարհի>> երկիր այն իհարկե չի կարելի անվանել,բայց իտալացիների 35%-ը ոչ մի անգամ ինտերնետ չի մտել:Պորտուգալիայում այդպիսիք կազմում են 33%:

Վերջերս Եվրամիության կազմի մեջ մտած զարգացող երկրներում տոկո

սն ավելի բարձր է. Ռումինիայում ՝ 42%,Բուլղարիայում ՝ 40%:

Ինտերնետը չհետաքրքրող քազաքացիներ ունեցող երկրների ցանկում առաջինը Հունաստանն է:Այստեղ քաղաքացիների 51%-ը երբեք չի մտել ինտ

երնետ:Երևի հույները գերադասում են սյորֆինգով զբաղվել ալիքների վրա,այլ ոչ թե ինտերնետ կայքերում:

 

նյութի աղբյուրը factroom.ru

Կատեգորիա: Քաղաքներ և երկրներ | Դիտումներ: 520 | - Վարկանիշ -: 0.0/0
Մեկնաբանություններն ընդամենը՝: 0

Եթե ձեզ դուր եկավ հոդվածը,սեղմեք հավանել և կիսվեք ձեր facebook-ի ընկերների հետ:

Կարդացեք նաև

ՀՐԱՇՔ ՄԻ ՔԱՆԻ ՐՈՊԵՈՒՄ
ՀՐԱՇՔ ՄԻ ՔԱՆԻ ՐՈՊԵՈՒՄ  ☻483

Որը նկարվել 5 ամիս անընդհատ:

ԱՆՀԱՎԱՆԱԿԱՆ ԶՈՒԳԱԴԻՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ԱՆՀԱՎԱՆԱԿԱՆ ԶՈՒԳԱԴԻՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ  ☻2161

Դժվար է պատկերացնել պատմության ընթացքը առանց այս զուգադիպությունների:

ԵՐԿՐՆԵՐԸ ԴԱՍԱԿԱՐԳՎԵԼ ԵՆ ԸՍՏ ԲԱՐԵԿԵՑՈՒԹՅԱՆ ԱՍՏԻՃԱՆԻ
ԵՐԿՐՆԵՐԸ ԴԱՍԱԿԱՐԳՎԵԼ ԵՆ ԸՍՏ ԲԱՐԵԿԵՑՈՒԹՅԱՆ ԱՍՏԻՃԱՆԻ  ☻467

Ինչպես և 2013թ-ին,առաջին տեղում է Նորվեգիան:

ԻՆՉՊԵՍ ԵՆ ԴԱ ԱՆՈՒՄ: ԱՏՈՄԱԿԱՅԱՆ
ԻՆՉՊԵՍ ԵՆ ԴԱ ԱՆՈՒՄ: ԱՏՈՄԱԿԱՅԱՆ  ☻945

Discovery-ի «Ինչպես են նրանք դա անում» շարքից:

ԱՇԽԱՐՀԱԳՐԱԿԱՆ "ՄԱՏՐՅՈՇԿԱ"
ԱՇԽԱՐՀԱԳՐԱԿԱՆ "ՄԱՏՐՅՈՇԿԱ"  ☻816

Բնությունը երբեմն սիրում է կատակել:

ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ՄԵՏԱՂՆԵՐԸ
ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ՄԵՏԱՂՆԵՐԸ  ☻1351

6 500 000 $:Եվ դա ընդամենը մեկ գրամի համար:

ՖՐԵՆԿ ԲԱՅՐՈՆ-ԿՐՏՍԵՐ՝ ՏԻԿՆԻԿ-ՄԱՐԴԱՍՊԱՆԸ
ՖՐԵՆԿ ԲԱՅՐՈՆ-ԿՐՏՍԵՐ՝ ՏԻԿՆԻԿ-ՄԱՐԴԱՍՊԱՆԸ  ☻843

Նրան չդատեցին,որովհետև չէին կարող հարցաքննել:

ՀԻՇՈՂՈՒԹՅԱՆ 10 ՌԵԿՈՐԴՆԵՐ
ՀԻՇՈՂՈՒԹՅԱՆ 10 ՌԵԿՈՐԴՆԵՐ  ☻868

Էվոլյուցիայի թնթացքում մարդկանց հիշելու ունակությունը միայն աճում է: